ایستگاه تعمیر

طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در دی ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دستگاه انژکتور شور مدل ICG600 بهمراه آلتراسونیک چینی، صنعتی ترین و قویترین دستگاه تست و شستشوی انژکتور با کلیه امکانات از جمله: بررسی نشتی انژکتور، نمایش اطلاعات، تنظیمات به زبان فارسی، تست زاویه تزریق و نحوه پودرسازی انژکتورها




توضیحات محصول

دستگاه انژکتور شور مدل ICG600

قابلیت های دستگاه انژکتور شور مدل ICG600:  

  • بهمراه آلتراسونیک چینی
  • بررسی و مشاهده نشتی انژکتور
  • نمایش اطلاعات و تنظیمات به زبان فارسی تست زاویه تزریق و نحوه پودرسازی انژکتورها
  •  تست حالت یکنواختی پاشش سوخت انژکتورها
  • شستشوی شیمیایی و رفع کامل رسوبات داخلی انژکتورهای مسدود
  • شستشوی انژکتورها توسط دستگاه Ultrasonic (امواج ماورای صـوتی)
  • مشاهده و مقایسه حجم پاشش سـوخت انژکتورها نسبت به یکدیگر
  • امکان شستشوی انژکتورها بدون جداسازی از خودرو (شستشوی روکار)
  • قابلیت تنظیم پارامترهای دور موتور، پهنای پالس، زمان پاشش و تعداد پاشش بـصورت دستی واتوماتیک (مقادیر استاندارد)
  • دارا بودن اتصالات مناسب و مخصوص انژکتورهای تمام خودروهای ایرانی (سایپا، ایران خودرو…)  و خارجی (… ,Hyundai, Nissan, BMW)
  • قابلیت شستشوی انژکتور به صورت معکوس

لزوم استفاده از دستگاه انژکتور شور مدل ICG600
انژکتور نیز مانند هر قطعه دیگری در خودرو پس از مدتی کار کردن دچار مشکلاتی می شود که در عملکرد صحیح سوخت رسانی خلل ایجاد می کند و نیاز به تعمیر و سرویس دارد. ذرات ناخالصی که در اغلب سوخت های خودرو با هر کیفتی موجود است، به مرور زمان به اجزای سیستم سوخت رسانی به ویژه انژکتور نفوذ کرده و تشکیل رسوب می دهند که همین رسوب سبب می شود که انژکتور نتواند به درستی عمل کند و سوخت را به مقدار مورد نیاز و با زاویه تعیین شده توسط ecu در زمان مناسب پاشش کند.


توضیحات بیشتر در سایت تجهیزکده


  • سمیر صالحی
  • ۰
  • ۰

قرارگیری سیلندر ها به صورت خورجینی :



این نوع آرایش ، پس از آرایش خطی ، پر کاربردترین مدل موتور ها در میان خودرو سازان است. پیدایش این موتور ها به این دلیل بوده است که گاهی خودرو سازان تا 12 سیلندر را در یک ردیف قرار می داده اند ، که این خود باعث به وجود آمدن مشکلات عدیده از جمله افزایش طول خودرو یا افزایش بی دلیل وزن خودرو برای استفاده از چنین حجمی از مواد بوده است. موتور های خورجینی دارای سرعت بسیار مناسبی بوده عملا به این موتور ها، موتور های سرعتی گویند. اوج این ابتکارات و خلاقیت ها در خودروهای فرمول یک دیده می شود که این گونه موتور ها تا دورهای 21000 دور در دقیقه نیز دوران داشته اند. نحوه قرار گیری سیلندر ها به مانند حرف V در زبان انگلیسی می باشد، که سیلندر ها در دو ردیف روبروی هم قرار می گیرند که با زاویه قائم ، زاویه تندی می سازند ولی در اصل زاویه قرارگیریی که این موتور ها را با آن شناسایی می نمایند ، زاویه ای است که میان دو بلوک سیلندر وجود دارد.


ادامه مطلب در سایت تجهیزکده


  • سمیر صالحی